تسمه بسته بندی

تسمه بسته بندی دارای نقشی اساسی در صنعت بسته بندی میباشد و استفاده از آنها برای ایجاد استحکام در بسته بندی کالا به هنگام جابجایی یا حمل و نقل ضروری میباشد. نظر به وزن مرسوله و دوام مورد انتظار از انواع تسمه بسته بندی با جنس متفاوت استفاده میگردد. همچنین برای استفاده از هر یک از تسمه های بسته بندی میبایست از دستگاه تسمه کش مناسب استفاده نمایید.

انواع تسمه بسته بندی

تسمه بسته بندی بر اساس مشخصات فیزیکی و ظاهری دارای انواع مختلف میباشد. تسمه های بسته بندی با جنس های متفاوت اعم از پارچه ای، پلاستیکی، نایلونی، پلی استر و یا فلزی تولید میگردند. این تسمه ها دارای عرض و سطح مقطع متفاوت جهت تحمل کشش ناشی از وزن و نیروی وارد بر بسته بندی در هنگاه جابجایی میباشند. قیمت تسمه بسته بندی بر اساس تمامی موارد بالا و همپنین کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده متفاوت میباشد. این تسمه ها قابل استفاده در انواع تسمه کش های دستی و پرتابل و همچنین قابل استفاده در دستگاه های تسمه کش نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک میباشند.

تسمه بسته بندی

تسمه پلاستیکی

تسمه پلاستیکی بسته بندی به علت قیمت کمتر و همچنین سهولت در استفاده و اطمینان پذیری بالا برای بسته بندی انواع محموله های سبک، نیمه سنگین و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. تسمه پلاستیکی بسته بندی در سایز ها و زخامت های مختلف عموما در دو جنس زیر تولید میشوند. جهت خرید و اطلاع از قیمت تسمه پلاستیکی بسته بندی لطفا به صفحات محصول مراجعه فرمایید.

تسمه غیر پلاستیکی

تسمه بسته بندی فلزی بیشترین کاربرد را در میان تسمه های بسته بندی غیر پلاستیکی دارا میباشد و بیشتر در بسته بندی های فوق سنگین که نیازمند اطمینان پذیری و دوام بسیار بالا میباشد استفاده میشود.

قیمت تسمه بسته بندی

خواهشمندیم جهت دریافت قیمت محصولات و دریافت مشاوره خرید با کارشناسان فروش شرکت آرام پک در تماس باشید.

فروش تسمه بسته بندی در سراسر ایران

در حال حاضر شرکت آرام پک دارای انبار محصولات در شهر های تهران و تبریز میباشد و اجناس درخواستی مشتریان عزیز ساکن حومه تهران، کرج، قم، تبریز، اردبیل و ارومیه در اسرع وقت و با کمترین هزینه ارسال خواهد گردید. همچنین بار مشتریان ساکن در شهرهای اصفهان، شیراز، یزد و مشهد بلافاصله پس از تکمیل سفارش توسط باربری ارسال میگردد.

تسمه پلاستیکی