تسمه کش تمام اتوماتیک

دستگاه تسمه کش اتوماتیک یک ماشین بسته‌بندی کاربردی است که عمل تسمه کشی در اطراف انواع جعبه‌ها را با استفاده از تسمه بسته‌ بندی به‌صورت تمام اتوماتیک انجام می‌دهد. بسته‌بندی و مهروموم مناسب کالا از محصولات شکننده گرفته تا بار‌های دست‌وپا گیر، علاوه بر ایمن‌سازی محصولات، با هدف سهولت در حمل‌ونقل کالا‌ها انجام می‌شود. این فرآیند معمولاً با تسمه کشی بسته‌ها تکمیل می‌شود و تسمه کش تمام اتوماتیک دستگاهی است که برای انجام دادن این منظور در خیلی از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و مراکز توزیع و پخش کالا و محصولات مختلف کاربرد دارد. دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک سه عمل اصلی تسمه کشی، اتصال تسمه و قطع کردن تسمه را با هم انجام می‌دهد و برای کاربری‌هایی که نیاز است بسته‌بندی در یک جای ثابت و با سرعت انجام شود، مناسب‌تر از دو نوع دیگر دستگاه تسمه کش، یعنی دستگاه تسمه کش پرتابل و دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک است.

تسمه کش اتوماتیک Brother

محصولات کارخانه Brother تولید یک کارخانه چینی معتبر است که به‌طور تخصصی به تولید انواع دستگاه تسمه کش می‌پردازد. دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک این برند توسط شرکت آرام پک در ایران عرضه می‌شود و برای بسته‌بندی تخصصی مناسب است. سرعت بالا و به حداقل رساندن استفاده از نیروی انسانی مهم‌ترین مزیت این دستگاه میباشد که دارای مشخصات فنی زیر است:

برندBrothers
ولتاژ برق ورودی220 ولت تک فاز
جنس تسمهانواع تسمه های پلاستیکی
سایز تسمهسایزهای 8 الی 19 میلیمتر
کشش تسمهقابل تنظیم بین 40 الی 600 N
سرعت تسمه کشیکمتر از 2 ثانیه
اندازه طاق دستگاه800*600 میلیمتر
ابعاد1410*600*1540 میلیمتر
وزن دستگاه250 کیلوگرم
مدل دستگاهWG22XN
  • دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک (دروازه ای)

قیمت دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک

لطفا جهت دریافت آخرین اطلاعات و موجودی دستگاه با تیم فروش تماس بگیرید.

ویژگی‌های اصلی دستگاه تسمه کش اتوماتیک

جدا از کارایی برتر دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک نسبت به سایر انواع دستگاه تسمه کش، کیفیت بالای ساخت و ماهیت اصلی این دستگاه باعث می‌شود که برای خدمت در طولانی مدت و در ساعات بیشتری از طول شبانه‌روز مناسب باشد. همچنین تعمیر و نگه‌داری راحتی دارد و برای مثال احتیاجی به گریس کاری ندارد و همواره مکانیسم پایداری را برای کاربرانش فراهم می‌کند. برخی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه باکیفیت از برند Brother را می‌توان در موارد زیر جستجو کرد:

  • تحمل وزن و تنش بالا تا ۹۰ کیلوگرم.

  • بدنه آلومینیومی که باعث افزایش استحکام و کاهش وزن کلی دستگاه شده است.

  • با توجه به قرارگیری جایگاه رول تسمه در کنار دستگاه، تعویض و بارگیری رول جدید راحتتر است.

  • سازگاری با برنامه‌های کاربردی که می‌تواند عملیات بسته‌بندی را به‌صورت مستقل یا در ترکیب با ماشین‌های دیگر بدون نیاز به دخالت اپراتور‌های بیشتر انجام دهد.

  • استفاده از دستگاه‌های الکتریکی باکیفیت و استاندارد، سیستم کنترل PLC MITSUBISHI و کنترل سوئیچ فوتوالکتریک ORMON

  • سازگاری با انواع تسمه پلاستیکی

تسمه کش اتوماتیک برای بسته بندی کارتن

کاربرد‌های اصلی دستگاه تسمه کش اتوماتیک چیست؟

قیمت دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک نسبت به دستگاه‌های دستی بالاتر است، اما انواع این دستگاه سرعت بسته‌بندی را تا حد زیادی بالا می‌برد. تسمه کش اتوماتیک کاربرد‌های زیادی دارد و برای تسمه کشی کالا‌هایی که در جعبه قرار می‌گیرند و بسته‌بندی می‌شوند، همین‌طور بسته‌هایی که اندازه خیلی بزرگ یا شکل‌های بد حجم ندارند، مناسب‌ترین انتخاب است. درواقع قبل از خرید دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک باید حداکثر ابعاد بسته‌ها را با اندازه طاق یا قوس دستگاه تسمه کش مدنظر که حداکثر ابعاد بسته را مشخص می‌کند، قیاس کرد. یکپارچه کردن و جلوگیری از پراکندگی جعبه‌های خیلی کوچک هم که کار حمل‌ونقل و بارگیری را برای کاربران سخت می‌کند، کاربرد مهم دیگر دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک است. از این دستگاه می‌توان برای تسمه کشی کارتنها، جعبه‌های پلاستیکی، کتاب و نشریات، کیسه‌های نرم و… استفاده کرد. همچنین با اشکال مختلف بسته یا مواد مثل مربع، مستطیل، استوانه یا حتی اشکال با اضلاع بیشتر سازگاری دارد. تسمه کش اتوماتیک به‌طور گسترده برای صنایع سبک، مواد غذایی، توزیع و پخش، چاپ، ابزارآلات پزشکی، صنعت پست و صنایع دیگر کاربردی است.

تفاوت دستگاه تسمه کش اتوماتیک با نیمه اتوماتیک چیست؟

۱- سرعت تسمه کشی:

در انواع دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک سرعت تسمه کشی حدود دو و نیم ثانیه یا بیشتر است که کندتر از انواع تسمه کش اتوماتیک است.
این مشکل در دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک وجود ندارد.

۲- محدودیت در اندازه بسته:

دستگاه‌های تسمه کش اتوماتیک در اندازه‌ها و ظرفیت‌های ورودی مختلف تولید می‌شوند، مثلاً در مدل WG-۲۲XN اندازه طاق ۶۰۰ در ۸۰۰ میلی‌متر است. وجود طاق در دستگاه اتوماتیک تسمه کش باعث می‌شود که حداکثر اندازه بسته‌ها با توجه به اندازه طاق دستگاه محدود باشد. این در حالی است که برای تسمه کش نیمه اتوماتیک چنین محدودیتی وجود ندارد و محدودیت در اندازه بسته سوای اندازه میز یا کابین دستگاه، با معیار‌هایی مثل امکان قرارگیری بسته روی دستگاه و قدرت مانور اپراتور تعیین می‌شود.

۳- میزان مداخله نیروی انسانی:

عیب اصلی دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک این است که اپراتور باید برای گرفتن تسمه‌ای که از میز بیرون می‌آید مداخله کند و هر بار آن را وارد دستگاه کند تا چرخه تسمه‌بندی آغاز شود. این مشکل در دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک وجود ندارد.